Nowa funkcjonalność w Google Drive. Można teraz wyszukiwać treści w określonym folderze! Wybierz menu na pasku wyszukiwania i wybierz folder z menu Lokalizacja. Wyszukiwać można również w folderze klikając na nim prawym przyciskiem myszy, a następnie Szukaj w: Nazwa folderu. Obecnie wyszukiwanie działa tylko na foldery znajdujące się w Mój Dysk lub na Dyskach zespołu; Jeśli jakiś folder został udostępniony, należy dodać go do własnego dysku, aby móc w nim wyszukiwać.
Wskazywanie lokalizacji wyszukiwania
W celu wskazania konkretnej lokalizacji wyszukiwania wykonaj poniższe polecenia.
- Otwórz Dysk Google (Google Drive).
- Rozwiń Menu na pasku wyszukiwania.
- W sekcji Lokalizacja wskaż folder, w którym ma odbyć się wyszukiwanie.
- Kliknij niebieski przycisk SZUKAJ
Funkcja Szukaj w:
Można również skorzystać z funkcjonalności dodanej do menu podręcznego.
- Wybierz folder.
- Kliknij prawym przyciskiem myszy.
- Wybierz Szukaj w: Nazwa folderu.
- Wpisz szukaną frazę i zatwierdź.