Google Workspace
Google Workspace (dawniej G Suite) bezproblemowo i bezpiecznie łączy funkcje przesyłania wiadomości, organizacji spotkań, tworzenia dokumentów oraz realizacji zadań.
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/unnamed-1-768x101.png)
Przedstawiamy narzędzia zwiększające produktywność i ułatwiające współpracę:
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/1280px-Google_Workspace_product_icons_2020.svg-768x166.png)
Gmail
Kalendarz Google
Dysk Google
Dokumenty Google
Google Spotkania
Poczta w chmurze
Gmail - dostęp do poczty zawsze i wszędzie
Gmail działa na każdym komputerze i urządzeniu przenośnym z transmisją danych. A dzięki obsłudze trybu offline możesz pracować nawet wtedy, gdy nie masz połączenia. Zawsze masz dostęp do poczty w chmurze: w biurze, na spotkaniu, a nawet w samolocie.
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/google_gmail_1-1728x1080.gif)
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/240px-Gmail_icon_2020.svg.png)
Nawiązywanie kontaktów
Twoja skrzynka odbiorcza to nie tylko wiadomości, ale też osoby, od których je dostajesz. Czat tekstowy, głosowy i wideo pozwala zobaczyć, kto jest online, i natychmiast się połączyć. Obok każdego e-maila widzisz zdjęcie profilowe kontaktu, najnowsze aktualizacje i wspólne dokumenty.
Szybka praca, oszczędność czasu
Zaprojektowaliśmy Gmaila tak, aby zwiększyć Twoją wydajność. Masz do dyspozycji 30 GB (lub więcej) miejsca na dane w Google Apps, więc nie musisz niczego usuwać. Skuteczna wyszukiwarka pozwala znaleźć wszystko, czego szukasz, a etykiety i filtry pomagają utrzymać porządek. Dodatkowym atutem jest to, że duża ilość wiadomości nie powoduje spowolnienia działania aplikacji.
Wykorzystaj każdą chwilę
Kalendarz Google - zawsze na czas
Uporządkuj swój dzień dzięki Kalendarzowi i ustaw przypomnienia o wydarzeniach na telefonie lub w skrzynce odbiorczej. Dołączaj pliki i dokumenty do wydarzeń, aby mieć gotowe materiały na spotkania.
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/calendar-png-gc-1.png)
![1024px-Google_Calendar_icon_2020.svg 1024px-Google_Calendar_icon_2020.svg](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/1024px-Google_Calendar_icon_2020.svg-phxlcjy8tgiy5zxwebhu17s43pxftqbzr4rotwrsck.png)
Uzgadnianie terminów dogodnych dla każdego
Udostępnianie kalendarza ułatwia znajdowanie wolnych terminów na spotkania ze współpracownikami. Inteligentna funkcja planowania sugeruje spotkania w terminach, które pasują wszystkim.
Publikowanie swojego kalendarza w internecie
Utwórz kalendarz z wydarzeniami i umieść go w swojej witrynie lub ustaw dostępne terminy spotkań, aby klienci sami mogli wybrać te, które im najbardziej pasują.
Łatwa współpraca
Dysk Google - dostęp do plików z dowolnego miejsca
Przestrzeń dyskowa w chmurze, jaką jest Dysk Google daje Ci dostęp do danych potrzebnych w pracy z dowolnego miejsca.
Możesz z niego korzystać na Macu, komputerze PC, urządzeniach przenośnych i przez internet. Po prostu pobierz Dysk na swojego Maca lub komputer PC, aby zsynchronizować pliki na komputerze z chmurą.
Po zaktualizowaniu pliku na urządzeniu zmiany są automatycznie zapisywane na Dysku i innych urządzeniach. Dzięki temu w każdym momencie masz dostęp do najbardziej aktualnych wersji swoich plików.
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/drive-png-1.png)
![Google_Drive_icon_2020.svg Google_Drive_icon_2020.svg](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/Google_Drive_icon_2020.svg-phxld5kj6ncjl12hw2u94kbprkyvqrpti3ruv9vq68.png)
Nowe życie Twoich plików
Udostępniaj pojedyncze pliki lub całe foldery poszczególnym osobom, całemu zespołowi, a nawet klientom, dostawcom i partnerom w dedykowanej dla nich przestrzeni dyskowej. Dodawaj komentarze do plików i odpowiadaj na komentarze innych, aby zbierać opinie i pomysły.
Elastyczność dla rozwoju
Na początek do 30 GB miejsca dla każdego z Twoich użytkowników. Potrzebujesz więcej przestrzeni dyskowej? Administratorzy mogą kupować dodatkowe miejsce i zarządzać nim centralnie – 20 GB kosztuje zaledwie 3 EUR miesięcznie. Możesz uzyskać aż 16 TB (tak, to 16 000 GB!) dla każdego użytkownika.
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/Google_Docs_logo_2014-2020.svg-768x1062.png)
Dokumenty
Twórz rozbudowane dokumenty z obrazami, tabelami, równaniami, rysunkami, linkami i innymi elementami. Zbieraj dane i zarządzaj opiniami od społeczności.
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/Google_Sheets_logo_2014-2020.svg-1-219x300.png)
Arkusze kalkulacyjne
Przechowuj i udostępniaj listy danych, śledź projekty, analizuj dane i wyniki śledzenia przy użyciu naszego rozbudowanego edytora arkuszy kalkulacyjnych. Zobacz swoje dane z nowej perspektywy, korzystając z takich narzędzi, jak zaawansowane formuły, osadzone wykresy, filtry i tabele przestawne.
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/Google_Slides_logo_2014-2020.svg.png)
Prezentacje
Twórz piękne slajdy w edytorze prezentacji, wyrażając myśli przy użyciu filmów, animacji i dynamicznych przejść. Opublikuj prezentacje w internecie, aby każdy mógł je zobaczyć, albo udostępnij je tylko prywatnie.
Więcej informacji o Dysku, Dokumentach, Arkuszach kalkulacyjnych i Prezentacjach na stronie Google Workspace (dawniej Google Apps dla Firm/Google Apps for Work/G Suite).
Czaty, rozmowy telefoniczne i wideo
Spotkania Google - dołącz do spotkania z dowolnego miejsca
W Spotkaniach Google możesz rozpocząć rozmowę wideo w jakości HD lub dołączyć do niej z dowolnego miejsca. Może w nim uczestniczyć nawet do 500 osób.
Bez względu na to, czy są w tym samym mieście, czy na drugim końcu świata, w Spotkaniach Google można rozmawiać, jakby wszyscy byli w jednym pokoju.
Teraz z nowoczesną funkcją wyciszania szumów i hałasów w tle
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/google-meet-1.png)
![1200px-Google_Meet_icon_2020.svg 1200px-Google_Meet_icon_2020.svg](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/1200px-Google_Meet_icon_2020.svg-phxlhurhcts5mu8qg3z3ldmooxsy8adi5d7992wuwo.png)
Rozmawiaj jak ci wygodnie
Użyj Spotkań Google do krótkich czatów lub dłuższych rozmów. Możesz komunikować się za pomocą tekstu lub obrazów oraz czatować z pojedynczymi osobami lub grupowo. Ponieważ cała rozmowa jest zapisywana i synchronizowana na wszystkich Twoich urządzeniach, możesz z łatwością kontynuować przerwaną dyskusję.
Bądź w kontakcie i oszczędzaj czas
Dzięki Spotkaniom Google nie musisz tak często jeździć na spotkania i dzwonić przez telefon. Oszczędzasz przy tym pieniądze, a przede wszystkim – czas, ponieważ możesz bezpośrednio kontaktować się ze współpracownikami z każdego miejsca.
Współpracuje z innymi aplikacjami
Google Spotkania współpracują z przydatnymi aplikacjami, takimi jak Gmail, Kalendarz czy Dysk, więc możesz zacząć krótką rozmowę z poziomu skrzynki odbiorczej, dodać spotkanie wideo do wydarzenia w kalendarzu lub wspólnie z innymi pracować nad dokumentem podczas rozmowy.
Działa na Twoim ulubionym urządzeniu
Aplikacja Spotkania Google uruchamia się bezpośrednio w przeglądarce, więc możesz z niej korzystać na dowolnym komputerze podłączonym do internetu. Mobilna wersja Spotkań Google jest dostępna na iPhone’a, iPada oraz telefony i tablety z Androidem.
Google Spotkania na sali konferencyjnej
Dzięki usłudze Chromebox wideokonferencje możesz prowadzić Spotkania Google w jakości HD na sali konferencyjnej. Wystarczy poświęcić kilka minut na konfigurację, by z łatwością zarządzać wszystkimi salami konferencyjnymi z poziomu chmury.
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/meet-2-1.png)
Udostępnione obszary robocze dla Twojego zespołu
Witryny Google - łatwe przygotowywanie
Twórz witryny projektów, np. intranet, bez napisania choćby jednej linii kodu. To tak proste, jak przygotowanie dokumentu. Aby zaoszczędzić jeszcze więcej czasu, możesz wybrać spośród setek gotowych szablonów.
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/unnamed-1-1.png)
![1200px-Google_Sites_icon_2020.svg 1200px-Google_Sites_icon_2020.svg](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/1200px-Google_Sites_icon_2020.svg-phxlj9irlvpn1s707pwyc0tkrqurrxz0ccfh60tlxg.png)
Proste porządkowanie danych
Użyj witryny zespołu do uporządkowania wszystkiego – od kalendarzy i dokumentów po prezentacje i filmy. A później wbudowana wyszukiwarka Google ułatwi znalezienie wszystkiego, czego szukasz. Zarówno w intranecie, jak i w ekstranecie, który możesz błyskawicznie zbudować.
Szybkie udostępnianie
Udostępnij witrynę swojemu zespołowi, całej firmie, a nawet klientom czy partnerom – wystarczy jedno kliknięcie przycisku. To Ty decydujesz, kto może oglądać lub edytować witrynę i zawsze możesz zmienić te ustawienia. Niezależnie, czy będzie to intranet, czy strona dostępna poza firmą.
Więcej informacji na dedykowanej stronie Google Workspace (dawniej Google Apps dla Firm/Google Apps for Work/G Suite).
Archiwizacja i e-Discovery w Google Apps
Google Vault
Vault to usługa dostępna od pakietu Business Plus obejmująca archiwizację, e-Discovery i zarządzanie informacjami. Dzięki niemu bez problemu zachowasz i przejrzysz dane użytkowników w organizacji
Zasady przechowywania
Zdefiniuj zasady przechowywania, które będą stosowane automatycznie w e-mailach i rozmowach na czacie.
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2023/03/vault.png)
![vault_512dp vault_512dp](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/elementor/thumbs/vault_512dp-phxlkzk44y2kc1ow5gqbwl5zz6czvytakvhiua9mis.png)
Archiwizacja e-maili i czatu
E-maile oraz wiadomości czatu są archiwizowane i przechowywane zgodnie z Twoimi zasadami, co zapobiega ich nieumyślnemu usuwaniu.
e-Discovery
Przygotuj się do kontroli zgodności z prawem lub prowadzonych postępowań sądowych, korzystając z zaawansowanych narzędzi wyszukiwania, które pomogą Ci znaleźć i pobrać odpowiednie e-maile oraz wiadomości czatu.
Zabezpieczenie prawne
W razie potrzeby możesz zablokować dane użytkowników w związku z prowadzonymi postępowaniami. Użytkownicy nie mogą usunąć zablokowanych e-maili ani wiadomości czatu.
Eksportowanie wiadomości
Eksportuj wybrane e-maile i wiadomości czatu w standardowych formatach na potrzeby dodatkowego przetwarzania i przeglądania.
Kontrola
Uruchom raporty o aktywności i działaniach użytkowników w archiwum. Zobaczysz wyszukiwania, wyświetlane wiadomości, eksporty danych i inne informacje.
![](https://gocloud.pl/wp-content/uploads/2021/12/unnamed-3.png)
Więcej informacji na dedykowanej stronie Google Workspace (dawniej Google Apps dla Firm/Google Apps for Work/G Suite).
Jeżeli chcesz przetestować wyżej opisane usługi w działaniu, poproś o uruchomienie bezpłatnej wersji testowej w Twojej domenie
GoCloud Polska sp. z o.o.
Krzyżówki 13B/27 03-193 Warszawa
Uwagi: wejście od ul. Płochocińskiej, V piętro
Kontakt
- [email protected]
- +48 22 203 555 1
Szybkie linki
- O nas
- Kontakt
- Polityka prywatności