Poniżej znajdą Państwo kilka nowych funkcji zaimplementowanych do pakietu biurowe Google.
Wstawianie slajdów do dokumentu Google
Nowa funkcjonalność pozwala na umieszczanie całych slajdów wewnątrz dokumentów Google. Możliwe jest również umieszczenia slajdu do synchronizacji co pozwala na jego aktualizację na podstawie prezentacji źródłowej. – podobnie jak umieszczanie wykresów z arkuszy kalkulacyjnych. Takie zestawienie funkcjonalności pozwoli Państwu na posiadanie aktualnego dokumentu bez duplikatów.
Więcej można dowiedzieć się https://goo.gl/dcEsPM .
Prowadnice i linijki podczas edycji sladjów
Czy wszystkie elementy zostały rozmieszczone równo?! Możliwe jest teraz dodawanie linii pomocniczych dla spójnego umieszczania i wyrównywania elementów w prezentacji. Prowadnice będą wyświetlane na wszystkich slajdach w prezentacji, a teksty i obiekty będą przyciągane do linii prowadnic, aby zapewnić ich wyrównanie. Stworzone zostały również widoczne linie do wyrównywania obiektów. Zauważyć można również znaczniki co przeciągania tekstów.
Więcej o funkcjonalności można znaleźć https://goo.gl/cJKiiT .
Komentowanie tekstu w obrębie poszczególnych obiektów
Teraz dodatkowo można komentować tekst w poszczególnych obiektach, takich jak pole tekstowe, na slajdzie. Wcześniej możliwe było tylko komentowanie całych obiektów lub całych slajdów. Funkcjonalność ma poprawić współpracę nad prezentacjami, dając dodatkową kontrolę nad tym co komentujesz.
Zmiany dostępne będę we wszystkich edycjach G Suite. Należy się spodziewać uruchomienie tych nowych funkcjonalności za około 2 tygodnie.