Nowe karty użytkowników G Suite

Pozwolenie użytkownikom na łatwe dowiadywanie się z kim mają kontakt jest bardzo ważne, niezależnie od tego, czy planują spotkanie, czy przeglądają posty w Google+. Właśnie dlatego Google dodaje nowe karty użytkowników zawierające najważniejsze informacje o danej osobie.

Karty będą się pojawiać w momencie najechania kursorem na imię lub zdjęcie użytkownika. Informacje, które znajdują się na karcie:

  • Stanowisko
  • Miejsce pracy
  • Wydział
  • Informacje kontaktowe
  • Ikony pozwalające na przejście do mediów społecznościowych lub połączenie z tą osobą

Screenshot 2018-04-25 at 10.13.01

 

Żeby w pełni wykorzystać potencjał kart, administrator G Suite sam może dodać informacje o użytkownikach swojej organizacji w zakładce “Użytkownicy” w konsoli administratora. Może też pozwolić samym użytkownikom na edycję niektórych pól na aboutme.google.com.

Pozostałe plusy dodawania informacji:

Google zaleca uzupełnianie profili użytkowników, ponieważ w przyszłości zostaną dodane nowe funkcje takie jak inteligentne sugestie wyboru sali konferencyjnych.

RoomBooking-Blog

 

Karty już teraz możemy zobaczyć w Kalendarzu Google i Google+. W najbliższym czasie zaczną się pojawiać w innych produktach.