Pozwolenie użytkownikom na łatwe dowiadywanie się z kim mają kontakt jest bardzo ważne, niezależnie od tego, czy planują spotkanie, czy przeglądają posty w Google+. Właśnie dlatego Google dodaje nowe karty użytkowników zawierające najważniejsze informacje o danej osobie.
Karty będą się pojawiać w momencie najechania kursorem na imię lub zdjęcie użytkownika. Informacje, które znajdują się na karcie:
- Stanowisko
- Miejsce pracy
- Wydział
- Informacje kontaktowe
- Ikony pozwalające na przejście do mediów społecznościowych lub połączenie z tą osobą
Żeby w pełni wykorzystać potencjał kart, administrator G Suite sam może dodać informacje o użytkownikach swojej organizacji w zakładce “Użytkownicy” w konsoli administratora. Może też pozwolić samym użytkownikom na edycję niektórych pól na aboutme.google.com.
Pozostałe plusy dodawania informacji:
Google zaleca uzupełnianie profili użytkowników, ponieważ w przyszłości zostaną dodane nowe funkcje takie jak inteligentne sugestie wyboru sali konferencyjnych.
Karty już teraz możemy zobaczyć w Kalendarzu Google i Google+. W najbliższym czasie zaczną się pojawiać w innych produktach.