„W sieci hoteli Kempinski jesteśmy odpowiedzialni za kreowanie bogatych i wartościowych wrażeń dla każdego z naszych klientów. Jako najstarsza europejska grupa hoteli luksusowych zapewniamy doskonałą obsługę, niezależnie od tego czy jest to planowanie wielkiego wesela czy krótka wizyta pierwszy raz w danym mieście.” – mówi Jeremy Ward, vice prezes d/s IT.
„Planując naszą pięcioletnią strategię w 2010 roku, stwierdziliśmy, że musimy uwolnić nasze operacyjne zespoły od prac związanych z IT i jednocześnie znaleźć sposób na efektywną współpracę pomiędzy 70 hotelami w 30 krajach. Wejście w chmurę okazało się najlepszą drogą pozwalającą zredukować koszty narzędzi informatycznych i prac administracyjnych z nimi związanych tak, aby każdy z hoteli mógł skoncentrować się na poprawie efektywności wykorzystywanych narzędzi zamiast tylko i wyłącznie ich utrzymywania. Szybkie przejście w chmurę stało się częścią naszej szerszej strategii biznesowej.
Rozważaliśmy platformy Microsoft i Lotus, jednak to Google Apps okazało się rozwiązaniem najdojrzalszym i oferującym najwięcej możliwości pracy grupowej pomiędzy hotelami i biurami na całym świecie. Migracja z GroupWise obejmująca przeniesienie istniejącej poczty, kontaktów i spotkań okazała się bardzo prosta.
Teraz, gdy już zmigrowaliśmy naszych 5000 pracowników, czujemy się wolni i wyposażeni w narzędzia, które pozwolą naszej organizacji z łatwością dostosowywać się do rozmiaru biznesu, dodając czy usuwając użytkowników w kilka minut. Dzięki pojawiającym się nieustannie innowacjom takim jak np. błyskawiczne tłumaczenia czy Hangouty Google+ w poczcie, a także współdzielenie przestrzeni i wspólna praca nad dokumentami w Google Drive, możemy kreatywnie podchodzić do pojawiających się wyzwań i nieustannie dążyć do uczynienia doświadczeń naszych klientów jeszcze lepszymi.”
Informacje pochodzą z Blogu Google.