Aby ułatwić zarządzanie zmianami w Kalendarzu Google, wprowadzono nową funkcję Audytu Zmian dostępną dla administratorów. Dzięki niej, w szybki sposób, można sprawdzić kto jest odpowiedzialny za wprowadzone informacje, takie jak: aktualizacja lub skasowanie wydarzenia, usunięcie wcześniej zarezerwowanej sali konferencyjnej lub modyfikacja listy zaproszonych osób. Jeśli mamy wątpliwości skąd wzięły się jakieś zmiany, zarówno w opisach, datach, listach uczestników czy powiadomieniach, administratorzy mogą teraz sprawdzać w gotowych raportach wszystkie szczegóły aktywności użytkowników.
Wystarczy kliknąć Raporty > Audyt > Kalendarz i gotowe.
Zapraszamy wszystkich użytkowników Google na godzinny webinar. W tej sesji dowiedzą się Państwo więcej o…
Warszawskie centra danych Google otwierają ogromne możliwości na zbudowanie cyfrowego motoru napędowego dla rozwoju Polski.…
Google Workspace Frontline to najnowszy pakiet rodziny Google Workspace, stworzony specjalnie z myślą o pracownikach…
Obejrzyj transmisję z webinaru z 18 marca! Kliknij tutaj. Google oraz GoCloud zapraszają na spotkanie online, podczas którego…
W ostatnim czasie, Państwo jako nasi klienci zaczęliście otrzymywać informację o powstaniu spółki Google Cloud…
W celu umożliwienia większej kontroli nad danymi oraz ułatwić zachowanie zgodności z przepisami, 7 grudnia 2020 roku Google…