Nowa funkcjonalność w Google Drive. Można teraz wyszukiwać treści w określonym folderze! Wybierz menu na pasku wyszukiwania i wybierz folder z menu Lokalizacja. Wyszukiwać można również w folderze klikając na nim prawym przyciskiem myszy, a następnie Szukaj w: Nazwa folderu. Obecnie wyszukiwanie działa tylko na foldery znajdujące się w Mój Dysk lub na Dyskach zespołu; Jeśli jakiś folder został udostępniony, należy dodać go do własnego dysku, aby móc w nim wyszukiwać.
W celu wskazania konkretnej lokalizacji wyszukiwania wykonaj poniższe polecenia.
Można również skorzystać z funkcjonalności dodanej do menu podręcznego.
Zapraszamy wszystkich użytkowników Google na godzinny webinar. W tej sesji dowiedzą się Państwo więcej o…
Warszawskie centra danych Google otwierają ogromne możliwości na zbudowanie cyfrowego motoru napędowego dla rozwoju Polski.…
Google Workspace Frontline to najnowszy pakiet rodziny Google Workspace, stworzony specjalnie z myślą o pracownikach…
Obejrzyj transmisję z webinaru z 18 marca! Kliknij tutaj. Google oraz GoCloud zapraszają na spotkanie online, podczas którego…
W ostatnim czasie, Państwo jako nasi klienci zaczęliście otrzymywać informację o powstaniu spółki Google Cloud…
W celu umożliwienia większej kontroli nad danymi oraz ułatwić zachowanie zgodności z przepisami, 7 grudnia 2020 roku Google…