Wg prognoz firmy analitycznej Gartner, w roku 2016 wykorzystanie biznesowe przeglądarki Google Chrome wzrośnie z 43% obecnie do 65%. Wg statystyk, przeglądarka już jest krytyczną aplikacją biznesową, którą użytkownicy otwierają wraz z poranną kawą. To właśnie w przeglądarce obsługuje się nowoczesne aplikacje biznesowe, współpracuje i realizuje procesy biznesowe.
Korporacje przechodzą na Google Chrome, gdyż gwarantuje on szybkość, prostotę i łatwość wykorzystania oraz bezpieczeństwo. Dla administratorów IT, Google Chrome stanowi doskonałe rozwiązanie, gdyż aktualizuje się automatycznie, zapewniając niezbędne bezpieczeństwo aplikacjom biznesowym uruchamianym w przeglądarce, niezależnie od stosowanego systemu operacyjnego (Windows, Mac, Linux i oczywiście Chrome OS). Oznacza to wymierne oszczędności kosztów i czasu, gdyż IT zarządza jednym bezpiecznym kanałem dostarczania aplikacji użytkownikom.
Od dzisiaj, Google Chrome będzie jeszcze lepszym rozwiązaniem dla biznesu, gdyż wprowadzone zostały dodatkowe rozszerzenia bezpieczeństwa dla Windows 10, usprawnione zostały także mechanizmy aktualizacji Chrome dla korporacji, a przede wszystkim wprowadzona została do oferty opcja płatnego wsparcia 24×7 dla klientów, którzy nie korzystają jeszcze z pakietu Google Apps for Work.
Bezpieczeństwo – to jedna z podstawowych zasad Chrome’a. Środowisko przeglądarki jest teraz bezpieczniejsze, gdyż zawiera szerszy niż do tej pory zakres ochrony. Wśród narzędzi deweloperskich pojawił się nowy Panel Bezpieczeństwa, pozwalający deweloperom na testowanie i rozwiązywanie problemów z certyfikatami i treściami mieszanymi, czyli stronami składającymi się z elementów dostarczanych protokołem HTTP i HTTPS, co oznacza łatwiejsze tworzenie bezpiecznych aplikacji webowych. Jednocześnie Chrome zwiększa bezpieczeństwo użytkowników, ostrzegając ich przed problemami z przeglądanymi witrynami.
Cache – firmy korzystają z automatycznego cyklu aktualizacji Google Chrome co sześć tygodni, co sprzyja poprawie bezpieczeństwa i szybkości przeglądarki. Jednak dla organizacji posiadającej tysiące użytkowników i urządzeń, automatyczna aktualizacja obciąża łącza firmy. Dlatego teraz, ustawienie dot. Preferencji Pobierania, pozwala mechanizmom cache’ującym przedsiębiorstwa, czyli serwerom proxy na pobieranie aktrualizacji i ich udostępnianie wewnątrz organizacji, co odciąża łącza internetowe firmy.
Wsparcie 24×7 – dla klientów korzystających z Google Chrome, niezwykle istotna jest pewność działania przeglądarki oraz dostępność wsparcia. Dlatego też, od dnia dzisiejszego dostępna jest nowa usługa wsparcia, w trybie 24-godzinnym, 7 dni w tygodniu, która zapewnia spokój ducha administratorów firmy, nawet, jeżeli firma nie korzysta z pakietu Google Apps. Do tego momentu, takie wsparcie było zarezerwowane wyłącznie dla klientów Google Apps for Work. Obecnie każda organizacja, która wykorzystuje Google Chrome jako podstawowe narzędzie pracy użytkowników może zakupić Chrome for Work Assist i otrzymać wsparcie telefoniczne i mailowe od Google, za pośrednictwem Partnera Google, takiego jak nasza firma. W tej chwili wsparcie jest dostępne w USA i w Kanadzie, ale wkrótce będzie dostępne także w Polsce.
Prosimy o kontakt, jeżeli jesteście Państwo zainteresowani zakupem usługi.
Zapraszamy wszystkich użytkowników Google na godzinny webinar. W tej sesji dowiedzą się Państwo więcej o…
Warszawskie centra danych Google otwierają ogromne możliwości na zbudowanie cyfrowego motoru napędowego dla rozwoju Polski.…
Google Workspace Frontline to najnowszy pakiet rodziny Google Workspace, stworzony specjalnie z myślą o pracownikach…
Obejrzyj transmisję z webinaru z 18 marca! Kliknij tutaj. Google oraz GoCloud zapraszają na spotkanie online, podczas którego…
W ostatnim czasie, Państwo jako nasi klienci zaczęliście otrzymywać informację o powstaniu spółki Google Cloud…
W celu umożliwienia większej kontroli nad danymi oraz ułatwić zachowanie zgodności z przepisami, 7 grudnia 2020 roku Google…