Whirlpool jest wiodącym producentem i dystrybutorem domowych urządzeń z 68 000 pracowników i 66 centrami badań i rozwoju. Ich produkty są sprzedawane na całym świecie we wszystkich szerokościach geograficznych. Sukces na tak szerokim polu działania i przy tak olbrzymiej różnorodności produktów zależy od komunikacji i zdolności adaptacji do rynków lokalnych oraz wprowadzania innowacji szybciej niż konkurencja.
Whirlpool wierzy, że Google Apps jest istotnym czynnikiem, który pomoże poradzić sobie z wyzwaniami olbrzymiego rozproszenia geograficznego i wdrożyć najlepsze globalne pomysły na rynki lokalne. Google pomimo, że jest bardzo prostym rozwiązaniem daje niesamowite i bardzo wyrafinowane możliwości. Wprowadza lepszą kontrolę biznesu, lepszą współpracę wewnątrz i na zewnątrz organizacji oraz uaktywnia talenty i możliwości znajdujące się w przedsiębiorstwie.
Wdrożenie Google Apps nie jest tylko zmianą w strategii firmy, jest zmianą w jej kulturze.
Whirlpool chce być bliżej klientów i budować lepsze relacje między pracownikami. Chce myśleć, współpracować i tworzyć szybciej, tak aby wyprzedzać swoja konkurencję oraz właściwie przewidywać potrzeby klientów.
Informacje pochodzą z Blogu Google