Do przeniesienia szkoły pod opiekę jako partner Google potrzebujemy od Państwa „Tokenu przeniesienia„. Token ten pozwala powiązać Państwa usługę z naszą konsolą do zarządzania. Jak wygenerować taki token?
1. Zaloguj się do konsoli administracyjnej Google
2. Kliknij Pobierz token przeniesienia
3. W sekcji „Wpisz publiczny identyfikator sprzedawcy” wprowadź nasz identyfikator: C012iyokj
4. Kliknij „Potwierdź identyfikator sprzedawcy”.
5. Sprawdź, czy nazwa domeny i nazwa firmy są zgodne z informacjami o sprzedawcy, na którego chcesz przenieść uprawnienia.
6. Kliknij Wygeneruj token przeniesienia.
7. Kliknij Kopiuj kod. Zanotuj kod tokena przeniesienia.
8. Prosimy o przesłanie wygenerowanego tokena drogą mailową na adres POMOC@GOCLOUD.PL . Zmiany zaczną obowiązywać, gdy tylko otrzymamy token i dokonamy przeniesienia Państwa usługi.
Ważność tokena przeniesienia wygasa po upływie 14 dni od wygenerowania. Jeśli token wygaśnie, należy zalogować się ponownie i powtórzyć powyższe kroki.
1. Pierwszym krokiem do uzyskania dostępu do pakietu Google Workspace dla szkół jest spełnienie wymagań.
2. Następnie prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo – adres KONTAKT@GOCLOUD.PL .
3. Otrzymają od nas Państwo wsparcie podczas tworzenia środowiska Google Workspace.
4. W ramach naszej pomocy wypełnimy za Państwa formularz zgłoszeniowy i okażemy na prośbę Google wymagane dokumenty. Wystarczającym potwierdzeniem bycia placówką edukacyjną jest sam wpis w RSPO.
5. Po przejściu tego procesu szkoła otrzyma dostęp do usługi Google Workspace Education Fundamentals za darmo.