Praca w GoCloud – Specjalista Marketingu Cyfrowego

Pracuj z GoCloud.pl

Nieustannie się rozwijamy, a nasz marketing potrzebuje teraz jeszcze większego wsparcia. Jeśli jesteś osobą komunikatywną, pełną energii, otwartą na poznawanie oraz testowanie nowych, nieszablonowych rozwiązań i chętnie podejmujesz inicjatywę, jeśli nie bawi Cię praca w korporacji i chcesz, aby Twoje działania miały bezpośredni wpływ na sukces całego zespołu, to nie zwlekaj i dołącz do nas!

Tworzymy GoCloud i od 10 lat wspólnie z Google zmieniamy oblicze IT pozwalając przedsiębiorstwom na większą swobodę, stymulując kreatywność i nieograniczoną współpracę w cyfrowym świecie. Wierzymy, że Chmura oferuje niespotykane wcześniej możliwości działania i rozwoju i chcemy, aby każdy mógł z nich skorzystać.

 

Oto czym będziesz się z nami zajmować:

  • aktywnym dbaniem o wizerunek marki i promocję usług
  • planowaniem i realizacją działań marketingowych związanych z generowaniem ruchu oraz konwersją na leady wykorzystując różne kanały i narzędzia cyfrowe (m.in. płatne platformy reklamowe, content marketing, emailing)
  • zwiększaniem skuteczności konwersji ze strony internetowej i kanałów social media
  • testowaniem i optymalizacją różnych wariantów kampanii oraz inicjowaniem działań zwiększających efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii
  • monitorowaniem, analizą i optymalizacją wskaźników kampanii oraz efektywności prowadzonych działań
  • wsparciem organizacji eventów wirtualnych, webinariów
  • tworzeniem treści marketingowych
  • raportowaniem efektów prowadzonych kampanii
  • współpracą z partnerami zewnętrznymi (m.in. wydawcami, agencjami reklamowymi)

 

Najważniejsze jest osiąganie celu, ale łatwiej Ci pewnie będzie jeśli:

  • posiadasz praktykę w samodzielnym planowaniu i prowadzeniu kampanii cyfrowych
  • masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii cyfrowych nastawionych na pozyskiwanie leadów sprzedażowych
  • masz doświadczenie w pracy w branży IT w komunikacji do sektora B2B
  • swobodnie poruszasz się w terminologii związanej z IT a zwłaszcza Chmurą
  • znasz różne taktyki tworzenia kampanii i kanałów istotnych dla generowania popytu B2B
  • znasz popularne platformy reklamowe i narzędzia analityczne, a w szczególności środowisko Google, Facebook czy LinkedIn
  • dobrze znasz język angielski
  • masz wysokie umiejętności analizy informacji i formułowania wniosków
  • a jeśli nie posiadasz wszystkich powyższych umiejętności, to nic. Przekonaj nas na rozmowie kwalifikacyjnej, że sobie poradzisz 🙂

 

Oprócz dobrego wynagrodzenia i świetnej zabawy zapewniamy również:

  • dostęp do najnowocześniejszych technologii
  • szkolenia, szkolenia, szkolenia
  • prywatną opiekę medyczną
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • różnorodne formy zatrudnienia
  • nielimitowany dostęp do kawy 🙂

W pierwszej kolejności prześlij nam swoje CV i krótkie info o tym, co Cię pasjonuje. A także, jeśli to możliwe, linki do Twoich profili w portalach społecznościowych. Wszystko na adres [email protected]