Google Workspace
Google Workspace (dawniej G Suite) bezproblemowo i bezpiecznie łączy funkcje przesyłania wiadomości, organizacji spotkań, tworzenia dokumentów oraz realizacji zadań.
Przedstawiamy narzędzia zwiększające produktywność i ułatwiające współpracę:
Gmail
Kalendarz Google
Dysk Google
Dokumenty Google
Google Spotkania
Poczta w chmurze
Gmail - dostęp do poczty zawsze i wszędzie
Gmail działa na każdym komputerze i urządzeniu przenośnym z transmisją danych. A dzięki obsłudze trybu offline możesz pracować nawet wtedy, gdy nie masz połączenia. Zawsze masz dostęp do poczty w chmurze: w biurze, na spotkaniu, a nawet w samolocie.
Nawiązywanie kontaktów
Twoja skrzynka odbiorcza to nie tylko wiadomości, ale też osoby, od których je dostajesz. Czat tekstowy, głosowy i wideo pozwala zobaczyć, kto jest online, i natychmiast się połączyć. Obok każdego e-maila widzisz zdjęcie profilowe kontaktu, najnowsze aktualizacje i wspólne dokumenty.
Szybka praca, oszczędność czasu
Zaprojektowaliśmy Gmaila tak, aby zwiększyć Twoją wydajność. Masz do dyspozycji 30 GB (lub więcej) miejsca na dane w Google Apps, więc nie musisz niczego usuwać. Skuteczna wyszukiwarka pozwala znaleźć wszystko, czego szukasz, a etykiety i filtry pomagają utrzymać porządek. Dodatkowym atutem jest to, że duża ilość wiadomości nie powoduje spowolnienia działania aplikacji.
Wykorzystaj każdą chwilę
Kalendarz Google - zawsze na czas
Uporządkuj swój dzień dzięki Kalendarzowi i ustaw przypomnienia o wydarzeniach na telefonie lub w skrzynce odbiorczej. Dołączaj pliki i dokumenty do wydarzeń, aby mieć gotowe materiały na spotkania.
Uzgadnianie terminów dogodnych dla każdego
Udostępnianie kalendarza ułatwia znajdowanie wolnych terminów na spotkania ze współpracownikami. Inteligentna funkcja planowania sugeruje spotkania w terminach, które pasują wszystkim.
Publikowanie swojego kalendarza w internecie
Utwórz kalendarz z wydarzeniami i umieść go w swojej witrynie lub ustaw dostępne terminy spotkań, aby klienci sami mogli wybrać te, które im najbardziej pasują.
Łatwa współpraca
Dysk Google - dostęp do plików z dowolnego miejsca
Przestrzeń dyskowa w chmurze, jaką jest Dysk Google daje Ci dostęp do danych potrzebnych w pracy z dowolnego miejsca.
Możesz z niego korzystać na Macu, komputerze PC, urządzeniach przenośnych i przez internet. Po prostu pobierz Dysk na swojego Maca lub komputer PC, aby zsynchronizować pliki na komputerze z chmurą.
Po zaktualizowaniu pliku na urządzeniu zmiany są automatycznie zapisywane na Dysku i innych urządzeniach. Dzięki temu w każdym momencie masz dostęp do najbardziej aktualnych wersji swoich plików.
Nowe życie Twoich plików
Udostępniaj pojedyncze pliki lub całe foldery poszczególnym osobom, całemu zespołowi, a nawet klientom, dostawcom i partnerom w dedykowanej dla nich przestrzeni dyskowej. Dodawaj komentarze do plików i odpowiadaj na komentarze innych, aby zbierać opinie i pomysły.
Elastyczność dla rozwoju
Na początek do 30 GB miejsca dla każdego z Twoich użytkowników. Potrzebujesz więcej przestrzeni dyskowej? Administratorzy mogą kupować dodatkowe miejsce i zarządzać nim centralnie – 20 GB kosztuje zaledwie 3 EUR miesięcznie. Możesz uzyskać aż 16 TB (tak, to 16 000 GB!) dla każdego użytkownika.
Dokumenty
Twórz rozbudowane dokumenty z obrazami, tabelami, równaniami, rysunkami, linkami i innymi elementami. Zbieraj dane i zarządzaj opiniami od społeczności.
Arkusze kalkulacyjne
Przechowuj i udostępniaj listy danych, śledź projekty, analizuj dane i wyniki śledzenia przy użyciu naszego rozbudowanego edytora arkuszy kalkulacyjnych. Zobacz swoje dane z nowej perspektywy, korzystając z takich narzędzi, jak zaawansowane formuły, osadzone wykresy, filtry i tabele przestawne.
Prezentacje
Twórz piękne slajdy w edytorze prezentacji, wyrażając myśli przy użyciu filmów, animacji i dynamicznych przejść. Opublikuj prezentacje w internecie, aby każdy mógł je zobaczyć, albo udostępnij je tylko prywatnie.
Więcej informacji o Dysku, Dokumentach, Arkuszach kalkulacyjnych i Prezentacjach na stronie Google Workspace (dawniej Google Apps dla Firm/Google Apps for Work/G Suite).
Czaty, rozmowy telefoniczne i wideo
Spotkania Google - dołącz do spotkania z dowolnego miejsca
W Spotkaniach Google możesz rozpocząć rozmowę wideo w jakości HD lub dołączyć do niej z dowolnego miejsca. Może w nim uczestniczyć nawet do 500 osób.
Bez względu na to, czy są w tym samym mieście, czy na drugim końcu świata, w Spotkaniach Google można rozmawiać, jakby wszyscy byli w jednym pokoju.
Teraz z nowoczesną funkcją wyciszania szumów i hałasów w tle
Rozmawiaj jak ci wygodnie
Użyj Spotkań Google do krótkich czatów lub dłuższych rozmów. Możesz komunikować się za pomocą tekstu lub obrazów oraz czatować z pojedynczymi osobami lub grupowo. Ponieważ cała rozmowa jest zapisywana i synchronizowana na wszystkich Twoich urządzeniach, możesz z łatwością kontynuować przerwaną dyskusję.
Bądź w kontakcie i oszczędzaj czas
Dzięki Spotkaniom Google nie musisz tak często jeździć na spotkania i dzwonić przez telefon. Oszczędzasz przy tym pieniądze, a przede wszystkim – czas, ponieważ możesz bezpośrednio kontaktować się ze współpracownikami z każdego miejsca.
Współpracuje z innymi aplikacjami
Google Spotkania współpracują z przydatnymi aplikacjami, takimi jak Gmail, Kalendarz czy Dysk, więc możesz zacząć krótką rozmowę z poziomu skrzynki odbiorczej, dodać spotkanie wideo do wydarzenia w kalendarzu lub wspólnie z innymi pracować nad dokumentem podczas rozmowy.
Działa na Twoim ulubionym urządzeniu
Aplikacja Spotkania Google uruchamia się bezpośrednio w przeglądarce, więc możesz z niej korzystać na dowolnym komputerze podłączonym do internetu. Mobilna wersja Spotkań Google jest dostępna na iPhone’a, iPada oraz telefony i tablety z Androidem.
Google Spotkania na sali konferencyjnej
Dzięki usłudze Chromebox wideokonferencje możesz prowadzić Spotkania Google w jakości HD na sali konferencyjnej. Wystarczy poświęcić kilka minut na konfigurację, by z łatwością zarządzać wszystkimi salami konferencyjnymi z poziomu chmury.
Udostępnione obszary robocze dla Twojego zespołu
Witryny Google - łatwe przygotowywanie
Twórz witryny projektów, np. intranet, bez napisania choćby jednej linii kodu. To tak proste, jak przygotowanie dokumentu. Aby zaoszczędzić jeszcze więcej czasu, możesz wybrać spośród setek gotowych szablonów.
Proste porządkowanie danych
Użyj witryny zespołu do uporządkowania wszystkiego – od kalendarzy i dokumentów po prezentacje i filmy. A później wbudowana wyszukiwarka Google ułatwi znalezienie wszystkiego, czego szukasz. Zarówno w intranecie, jak i w ekstranecie, który możesz błyskawicznie zbudować.
Szybkie udostępnianie
Udostępnij witrynę swojemu zespołowi, całej firmie, a nawet klientom czy partnerom – wystarczy jedno kliknięcie przycisku. To Ty decydujesz, kto może oglądać lub edytować witrynę i zawsze możesz zmienić te ustawienia. Niezależnie, czy będzie to intranet, czy strona dostępna poza firmą.
Więcej informacji na dedykowanej stronie Google Workspace (dawniej Google Apps dla Firm/Google Apps for Work/G Suite).
Archiwizacja i e-Discovery w Google Apps
Google Vault
Vault to usługa dostępna od pakietu Business Plus obejmująca archiwizację, e-Discovery i zarządzanie informacjami. Dzięki niemu bez problemu zachowasz i przejrzysz dane użytkowników w organizacji
Zasady przechowywania
Zdefiniuj zasady przechowywania, które będą stosowane automatycznie w e-mailach i rozmowach na czacie.
Archiwizacja e-maili i czatu
E-maile oraz wiadomości czatu są archiwizowane i przechowywane zgodnie z Twoimi zasadami, co zapobiega ich nieumyślnemu usuwaniu.
e-Discovery
Przygotuj się do kontroli zgodności z prawem lub prowadzonych postępowań sądowych, korzystając z zaawansowanych narzędzi wyszukiwania, które pomogą Ci znaleźć i pobrać odpowiednie e-maile oraz wiadomości czatu.
Zabezpieczenie prawne
W razie potrzeby możesz zablokować dane użytkowników w związku z prowadzonymi postępowaniami. Użytkownicy nie mogą usunąć zablokowanych e-maili ani wiadomości czatu.
Eksportowanie wiadomości
Eksportuj wybrane e-maile i wiadomości czatu w standardowych formatach na potrzeby dodatkowego przetwarzania i przeglądania.
Kontrola
Uruchom raporty o aktywności i działaniach użytkowników w archiwum. Zobaczysz wyszukiwania, wyświetlane wiadomości, eksporty danych i inne informacje.
Więcej informacji na dedykowanej stronie Google Workspace (dawniej Google Apps dla Firm/Google Apps for Work/G Suite).
Jeżeli chcesz przetestować wyżej opisane usługi w działaniu, poproś o uruchomienie bezpłatnej wersji testowej w Twojej domenie
GoCloud Polska sp. z o.o.
Krzyżówki 13B/27 03-193 Warszawa
Uwagi: wejście od ul. Płochocińskiej, V piętro
Kontakt
- [email protected]
- +48 22 203 555 1
Szybkie linki
- O nas
- Kontakt
- Polityka prywatności