Rozwiązania uzupełniające

Wielu z naszych klientów korzysta z rozwiązań uzupełniających funkcjonalność pakietu Google Apps dla Firm o rozwiązania firm trzecich. Dla Państwa wygody, jesteśmy partnerem wybranych rozwiązań wysokiej jakości, za których użyteczność i stabilność możemy ręczyć.

Zapraszamy do zapoznania się z wybranymi przez nas rozwiązaniami, które możecie Państwo zakupić za naszym pośrednictwem:

 

  • AODocs - Twój wirtualny serwer plików (w chmurze)
  • Backupify - archiwizacja i backup danych
  • Calamari - zarządzanie nieobecnościami / wnioski urlopowe
  • SmartSheet - Najlepsze narzędzie do zarządzania projektami
  • Shared Groups - współdzielenie kontaktów
  • CloudLock - szyfrowanie i kontrola udostępnianych danych
  • Nimble - Social CRM
  • gControl - self service dot. odzyskiwania haseł
  • Affixa - GMail jako domyślny klient pocztowy w Windows

AODOCS

Rozwiązanie firmy Altirnao w podstawowej wersji pozwala na stworzenie wirtualnego serwera plików w oparciu o Dysk Google, wykorzystując wszystkie zalety środowiska w chmurze, a jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo i centralne zarządzanie wybranymi folderami na poziomie znanym z tradycyjnych serwerów plików i folderów sieciowych. W wersji zaawansowanej, pozwala na stworzenie kompletnego systemu obiegu dokumentów i spraw w organizacji, cały czas wykorzystując niezawodny Dysk Google jako repozytorium plików.


Więcej informacji na dedykowanej rozwiązaniu stronie naszej witryny: AODocs – Twój wirtualny serwer plików.

 

Wiodące na świecie rozwiązanie do archiwizacji danych z pakietu Google Apps dla Firm także w naszej ofercie. Stanowi alternatywę dla usługi Google Vault, która przechowuje dane w sposób bezpieczny, ale w przypadku ich usunięcia ze skrzynki, nie pozwala na przywrócenie danych w folderach użytkownika. Usługa Backupify jest pełnym backupem, w dodatku wykonyuwanym na konkurencyjną chmurę Amazona, co podnosi bezpieczeństwo archiwizowanych danych. A w razie potrzeby, dane te można przywrócić na konto użytkownika (lub innej osoby w organizacji) jednym kliknięciem.


Koszt rozwiązania: od ~13 PLN netto za użytkownika za miesiąc.


Więcej informacji: backupify.com

Calamari – obsługa wniosków urlopowych

Calamari jest rozwiązaniem problemów związanych z ryzykiem nieobecności w Twoim przedsiębiorstwie. Poprzez przyjazny interfejs umożliwia dostęp do ewidencji urlopów i nieobecności, a także pilnuje rozliczeń tych zdarzeń wg określonych limitów. Synchronizuje nieobecności z kalendarzem Google, uzupełniając go o informacje kadrowe jeszcze bardziej zwiększa jego użyteczność.


Koszt rozwiązania: około 4 PLN netto za użytkownika za miesiąc.


Więcej informacji: chrobrus.com

SmartSheet Logo

Kolejnym oferowanym przez nas rozwiązaniem jest SmartSheet – kombajn dorównujący możliwościami narzędziu Microsoft Project, a jednocześnie pozwalający na współpracę nad arkuszem projektowym wielu osobom jednocześnie. Chcąc tworzyć harmonogramy i plany projektów, musimy posiadać licencję (polecamy edycję Team dla min. 3 osób), ale oglądać i wykonywać zadania w projektach może dowolna liczba, bezpłatnych użytkowników. Oczywiście narzędzie integruje się z Google Apps, aby użytkownicy nie musieli pamiętać kolejnego konta i hasła do aplikacji.


Koszt rozwiązania: zapytaj o cenę pakietu Team (min. 3 osoby)!


Więcej informacji: smartsheet.com

SHARED GROUPS

Jesteśmy wyłącznym partnerem na Polskę niemieckiego producenta rozwiązania Shared Groups służącego do przyjaznego dla użytkowników współdzielenia kontaktów. Kontakty są wprowadzane przez użytkownika bezpośrednio w usłudze Kontakty Google Apps, a następnie dzięki aplikacji działającej w środowisku Google App Engine synchronizowane z innymi użytkownikami uprawnionymi do współdzielenia danej grupy kontaktów.


Koszt rozwiązania dla nieograniczonej liczby grup i kontaktów oraz do 250 użytkowników: jedynie 90 PLN netto za miesiąc. Dostępne także niższe pakiety!


Więcej informacji: www.sharedgroups.com

Logo Cloudlock

Wiodące na świecie rozwiązanie z zakresie weryfikacji i raportowania w zakresie zawartości korespondencji email oraz udostępniania dokumentów na Dysku Google także w naszej ofercie.


Koszt rozwiązania: jedynie 6,30 PLN netto za użytkownika za miesiąc za pełny pakiet funkcjonalności!


Więcej informacji: cloudlock.com

Nimble Logo

 

Nimble jest łatwym w użyciu rozwiązaniem klasy Social CRM, pozwalającym śledzić i budować relacje z klientami bezpośrendio w środowisku poczty Google. Nimble w inteligentny sposób łączy Twoje kontakty, maile, zdarzenia w sieciach społecznych w jednym miejscu, pozwalając zapanować nad relacjami biznesowymi.


Koszt rozwiązania: stała cena 63 PLN netto za użytkownika za miesiąc.


Więcej informacji: nimble.com

gControl

Oferowane przez nas rozwiązanie gControl firmy CloudCodes stanowi odpowiedź na nietypowe potrzeby naszych klientów: własną stronę logowania do usług Google, ograniczenia adresów IP lub godzin, w których można logować się do usług firmowych Google, obsługa pytań bezpieczeństwa niezbędnych do resetu hasła użytkownika.


Koszt rozwiązania: zero PLN za własną stronę domową, a 12,50 PLN netto za użytkownika za miesiąc za pakiet Standard


Więcej informacji: cloudcodes.com

Logo Affixa

Kolejnym oferowanym przez nas rozwiązaniem jest Affixa – mała aplikacja, przyjazna komputerom zarządzanym przez Group Policy, rejestrująca wybrane konto Google Apps jako domyślnego klienta poczty w systemie Windows. Dzięki tej aplikacji, jedynej na rynku, użytkownicy nadal korzystający z aplikacji desktopowych, takich jak Microsoft Word, Excel, Power Point lub dowolnej innej aplikacji, np. z systemu CRM, mogą wysłać załącznik do adresata, którego adres także zostanie pobrany z tej aplikacji.


Koszt rozwiązania: jedynie 10,60 PLN netto za użytkownika za rok!


Więcej informacji: affixa.com

 

Zamów teraz lub poproś o więcej informacji