Google Cloud Platform na konferencji SIGGRAPH 2017

Przez lata konferencja SIGGRAPH łączyła pionierów w dziedzinie grafiki komputerowej. W tym roku na SIGGRAPH 2017 przedstawione zostały różne aktualizacje i nowych produkty, które wzmacniają pozycję Google Cloud Platform (GCP) w rozwiązaniach medialnych i rozrywkowych opartych na chmurze.

W ramach prowadzonej współpracy z firmą Autodesk, usługa ZYNC Render obsługuje teraz modelowanie, animowanie i renderowanie oprogramowania 3ds Max 3D. Używając technologii ZYNC Render szeroko stosowanej w przemysłach mediów i rozrywki, architekturze i wizualizacji, można skalibrować potrzeby renderowania na tysiącach rdzeni na żądanie, aby zaspokoić zapotrzebowanie na obrazy w wysokiej rozdzielczości. Wsparcie dla 3ds Max to duży krok we współpracy z firmą Autodesk. Mimo, iż wsparcie dla firmy Autodesk Maya ogłoszono w kwietniu 2016 r., użytkownicy zarejestrowali prawie 27 milionów rdzeniogodzin na platformie.

Siggraph

Wraz z rozpoczęciem wsparcia dla 3ds Max, oferowane jest również wsparcie dla czołowych producentów graficznych, takich jak Arnold, produkt firmy Autodesk i V-Ray firmy Chaos

Ponadto przedstawiono przegląd technologii dla procesorów graficznych V-Ray dla firmy Autodesk Maya w programie ZYNC Render. Wykorzystując GPU NVIDIA działające na GCP, procesor graficzny V-Ray zapewnia wysoce skalowalną wydajność renderowania.

Przedstawiono też wsparcie dla narzędzia VR firmy Foundry CaraVR na ZYNC Render. Korzystając z ZYNC Render, firma CaraVR może teraz wykorzystać ogromną skalowalność narzędzia Google Compute Engine w celu renderowania dużych zbiorów danych VR.

Przedstawiono także przepływy pracy, które wykorzystują procesory graficzne Google Cloud, takie jak nowy model NVIDIA Tesla P100, aby w pełni wykorzystać zalety technologii hybrydowej renderowania V-Ray 3.6 oraz NVLAM NVLink do udostępniania danych na wielu kartach NVIDIA Tesla P100. Pokazane zostało także, jak wdrożyć i zarządzać tysiącami GPU NVIDIA w chmurze.

Pakiet usług multimedialnych i rozrywkowych Google Cloud jest rozbudowany – od wykorzystania treści i tworzenia ich do renderowania grafiki, aż po dystrybucję. W połączeniu z internetową platformą wideo Anvato, podstawowa oferta infrastruktury obejmuje obliczenia, GPU i pamięć masową, najnowocześniejszą naukę maszyn i kwestie związane z bezpieczeństwem opracowane przez Hollywood studio, Google Cloud udostępnia kompletne oraz profesjonalne rozwiązania dla twórców w celu tworzenia rozwiązań medialnych wedle ich wyborów.

Zapraszamy do kontaktu, jeżeli chcecie Państwo dowiedzieć się więcej o ZYNC Render, przetestować rozwiązanie w praktyce lub zadać pytanie osobom odpowiedzialnym za rozwój usługi.