Google Apps dla Firm – poczta elektroniczna

Pakiet usług Google Apps dla Firm, to przede wszystkim pojemna i bezpieczna poczta elektroniczna. Wśród oferowanych usług, jest jednak więcej ciekawych rozwiązań, krótko opisanych poniżej:

  • GMail
  • Kalendarz
  • Dysk
  • Hangouts
  • Witryny
  • Vault
  • Poczta w chmurze – GMail

     
     

     

    Dostęp do poczty zawsze i wszędzie

    Gmail (Twoja nowa poczta w chmurze) działa na każdym komputerze i urządzeniu przenośnym z transmisją danych. A dzięki obsłudze trybu offline możesz pracować nawet wtedy, gdy nie masz połączenia. Zawsze masz dostęp do poczty w chmurze: w biurze, na spotkaniu, a nawet w samolocie.

    Szybka praca, oszczędność czasu

    Zaprojektowaliśmy Gmaila tak, aby zwiększyć Twoją wydajność. Masz do dyspozycji 30 GB (lub więcej) miejsca na dane w Google Apps, więc nie musisz niczego usuwać. Skuteczna wyszukiwarka pozwala znaleźć wszystko, czego szukasz, a etykiety i filtry pomagają utrzymać porządek.

    Nawiązywanie kontaktów

    Twoja skrzynka odbiorcza to nie tylko wiadomości, ale też osoby, od których je dostajesz. Czat tekstowy, głosowy i wideo pozwala zobaczyć, kto jest online, i natychmiast się połączyć. Obok każdego e-maila widzisz zdjęcie profilowe kontaktu, najnowsze aktualizacje i wspólne dokumenty.

    Więcej informacji o poczcie GMail na stronie Google Apps dla Firm

 
  • Kalendarz – Stały kontakt z zespołem

     
     
     

    Zawsze na czas i zgodnie z harmonogramem

    Uporządkuj swój dzień dzięki Kalendarzowi i ustaw przypomnienia o wydarzeniach na telefonie lub w skrzynce odbiorczej. Dołączaj pliki i dokumenty do wydarzeń, aby mieć gotowe materiały na spotkania.

    Uzgadnianie terminów dogodnych dla każdego

    Udostępnianie kalendarza ułatwia znajdowanie wolnych terminów na spotkania ze współpracownikami. Inteligentna funkcja planowania sugeruje spotkania w terminach, które pasują wszystkim.

    Publikowanie swojego kalendarza w internecie

    Utwórz kalendarz z wydarzeniami i umieść go w swojej witrynie lub ustaw dostępne terminy spotkań, aby klienci sami mogli wybrać te, które im najbardziej pasują.

    Więcej informacji o Kalendarzu Google na stronie Google Apps dla Firm

 
  • Dysk – Łatwa współpraca

     
     
     

    Dostęp do plików z dowolnego miejsca

    Przestrzeń dyskowa w chmurze, jaką jest Dysk Google daje Ci dostęp do danych potrzebnych w pracy z dowolnego miejsca. Możesz z niego korzystać na Macu, komputerze PC, urządzeniach przenośnych i przez internet. Po prostu pobierz Dysk na swojego Maca lub komputer PC, aby zsynchronizować pliki na komputerze z chmurą. Po zaktualizowaniu pliku na urządzeniu zmiany są automatycznie zapisywane na Dysku i innych urządzeniach. Dzięki temu w każdym momencie masz dostęp do najbardziej aktualnych wersji swoich plików. Więcej informacji

    Nowe życie Twoich plików

    Udostępniaj pojedyncze pliki lub całe foldery poszczególnym osobom, całemu zespołowi, a nawet klientom, dostawcom i partnerom w dedykowanej dla nich przestrzeni dyskowej. Dodawaj komentarze do plików i odpowiadaj na komentarze innych, aby zbierać opinie i pomysły.

    Elastyczność dla rozwoju

    Na początek do 30 GB miejsca dla każdego z Twoich użytkowników. Potrzebujesz więcej przestrzeni dyskowej? Administratorzy mogą kupować dodatkowe miejsce i zarządzać nim centralnie – 20 GB kosztuje zaledwie 3 EUR miesięcznie. Możesz uzyskać aż 16 TB (tak, to 16 000 GB!) dla każdego użytkownika.Wyświetl cennik

    Dokumenty

    Twórz rozbudowane dokumenty z obrazami, tabelami, równaniami, rysunkami, linkami i innymi elementami. Zbieraj dane i zarządzaj opiniami od społeczności.

    Arkusze kalkulacyjne

    Przechowuj i udostępniaj listy danych, śledź projekty, analizuj dane i wyniki śledzenia przy użyciu naszego rozbudowanego edytora arkuszy kalkulacyjnych. Zobacz swoje dane z nowej perspektywy, korzystając z takich narzędzi, jak zaawansowane formuły, osadzone wykresy, filtry i tabele przestawne.

    Prezentacje

    Twórz piękne slajdy w edytorze prezentacji, wyrażając myśli przy użyciu filmów, animacji i dynamicznych przejść. Opublikuj prezentacje w internecie, aby każdy mógł je zobaczyć, albo udostępnij je tylko prywatnie.

    Więcej informacji o Dysku, Dokumentach, Arkuszach kalkulacyjnych i Prezentacjach na stronie Google Apps dla Firm

 
  • Hangouts – Czaty, rozmowy telefoniczne i wideo

     
     
     

    Dołącz do spotkania z dowolnego miejsca

    W Hangouts możesz rozpocząć spotkanie wideo w jakości HD lub dołączyć do niego z dowolnego miejsca. Może w nim uczestniczyć nawet 15 osób. Bez względu na to, czy są w tym samym mieście, czy na drugim końcu świata, w Hangouts mogą rozmawiać, jakby byli wszyscy w jednym pokoju.

    Rozmawiaj, jak Ci wygodnie

    Użyj Hangouts do krótkich czatów lub dłuższych rozmów. Możesz komunikować się za pomocą tekstu lub obrazów oraz czatować z pojedynczymi osobami lub grupowo. Ponieważ cała rozmowa jest zapisywana i synchronizowana na wszystkich Twoich urządzeniach, możesz z łatwością kontynuować przerwaną dyskusję.

    Bądź w kontakcie i oszczędzaj czas

    Dzięki Hangouts nie musisz tak często jeździć na spotkania i dzwonić przez telefon. Oszczędzasz przy tym pieniądze, a przede wszystkim – czas, ponieważ możesz bezpośrednio kontaktować się ze współpracownikami z każdego miejsca.

    Współpracuje z innymi aplikacjami

    Google Hangouts współpracuje z przydatnymi aplikacjami, takimi jak Gmail, Kalendarz czy Dysk, więc możesz zacząć krótką rozmowę z poziomu skrzynki odbiorczej, dodać spotkanie wideo do wydarzenia w kalendarzu lub wspólnie z innymi pracować nad dokumentem podczas rozmowy.

    Działa na Twoim ulubionym urządzeniu

    Aplikacja Hangouts uruchamia się bezpośrednio w przeglądarce, więc możesz z niej korzystać na dowolnym komputerze podłączonym do internetu. Mobilna wersja Hangouts jest dostępna na iPhone’a, iPada oraz telefony i tablety z Androidem.

    Hangouty na sali konferencyjnej

    Dzięki usłudze Chromebox wideokonferencje możesz prowadzić Hangouty w jakości HD na sali konferencyjnej. Wystarczy poświęcić kilka minut na konfigurację, by z łatwością zarządzać wszystkimi salami konferencyjnymi z poziomu chmury. Więcej informacji.

 
  • Witryny – Udostępnione obszary robocze dla Twojego zespołu

     
     
     

    Łatwe przygotowywanie

    Twórz witryny projektów, np. intranet, bez napisania choćby jednej linii kodu. To tak proste, jak przygotowanie dokumentu. Aby zaoszczędzić jeszcze więcej czasu, możesz wybrać spośród setek gotowych szablonów.

    Proste porządkowanie danych

    Użyj witryny zespołu do uporządkowania wszystkiego – od kalendarzy i dokumentów po prezentacje i filmy. A później wbudowana wyszukiwarka Google ułatwi znalezienie wszystkiego, czego szukasz. Zarówno w intranecie, jak i w ekstranecie, który możesz błyskawicznie zbudować.

    Szybkie udostępnianie

    Udostępnij witrynę swojemu zespołowi, całej firmie, a nawet klientom czy partnerom – wystarczy jedno kliknięcie przycisku. To Ty decydujesz, kto może oglądać lub edytować witrynę i zawsze możesz zmienić te ustawienia. Niezależnie, czy będzie to intranet, czy strona dostępna poza firmą.

    Więcej informacji na stronie Google Apps dla Firm

 
  • Vault – Archiwizacja i e-Discovery w Google Apps

    Vault to opcjonalna usługa obejmująca archiwizację, e-Discovery i zarządzanie informacjami, która kosztuje dodatkowe 4 EUR za użytkownika miesięcznie.

     
     
     
     

    Zasady przechowywania

    Zdefiniuj zasady przechowywania, które będą stosowane automatycznie w e-mailach i rozmowach na czacie.

    Archiwizacja e-maili i czatu

    E-maile oraz wiadomości czatu są archiwizowane i przechowywane zgodnie z Twoimi zasadami, co zapobiega ich nieumyślnemu usuwaniu.

    e-Discovery

    Przygotuj się do kontroli zgodności z prawem lub prowadzonych postępowań sądowych, korzystając z zaawansowanych narzędzi wyszukiwania, które pomogą Ci znaleźć i pobrać odpowiednie e-maile oraz wiadomości czatu.

    Zabezpieczenie prawne

    W razie potrzeby możesz zablokować dane użytkowników w związku z prowadzonymi postępowaniami. Użytkownicy nie mogą usunąć zablokowanych e-maili ani wiadomości czatu.

    Eksportowanie wiadomości

    Eksportuj wybrane e-maile i wiadomości czatu w standardowych formatach na potrzeby dodatkowego przetwarzania i przeglądania.

    Kontrola

    Uruchom raporty o aktywności i działaniach użytkowników w archiwum. Zobaczysz wyszukiwania, wyświetlane wiadomości, eksporty danych i inne informacje.

    Więcej informacji na stronie Google Apps dla Firm

 

Jeżeli chcesz przetestować wyżej opisane usługi w działaniu, poproś o uruchomienie bezpłatnej wersji testowej w Twojej domenie:

 Wypróbuj bezpłatnie

 

Poznaj także sprawdzone Rozwiązania uzupełniające funkcjonalność Google Apps, oferowane przez nas.